Osebne znamke so najmočnejše znamke na svetu. Pomislite na Oprah, Elon Musk-a, Tony Robbins-a, Bill Gates-a, … A zakaj nekaterim uspe postati uspešna osebna znamka, drugi pa nikoli ne priplavajo na površje?

Osebno znamčenje je že zelo star koncept. Prvi je ta pojem poimenoval Tom Peters 1997 v naslovni zgodba v reviji Fast Company. – Znamka poimenovana ti – the Brand Called You.
Se sprašujete kako si osebno znamko sploh zgradite?

To vedo mega zvezde osebnega znamčenja, ki so za svojo rast uporabili omrežje LinkedIn. Hashtagu #personalbranding na LinkedInu sledi več kot 10,5 milijonov ljudi. A digitalizacija je dvorezen meč – včasih se slabe novice o tvojem ugledu niso tako hitro razširile.

O različnih izzivih osebnega znamčenja in trikih LinkedIna sem govorila z Jasno in Manco.

POGOVARJALI SMO SE O …

  • Kaj je branding?
  • Kako bi definirali personal branding oziroma osebno znamčenje? Kako je osnovan koncept osebne znamke?
  • Kako se razlikuje od mnenjskega vodenja (“thought leadership”)?
  • Kako sploh uporabiti koncept osebne znamke?
  • Ali z osebnim znamčenjem res vzpodbudimo zavedanje o znamki?
  • Kako določimo KPI-je in merimo uspešnost?
  • Kako se branding in prodaja povezujeta?
  • Osebne blagovne znamke ne moremo menjati. Na kaj moramo biti še posebej pozorni?
  • Vse o Linkedinu
  • Linkedin triki
  • Linkedin Local dogodki/mreženje

POVEŽI SE Z NJIMA

Jasna Klemenc Puntar
Product and growth bridge builder

Jasna se več kot 20 let ukvarja s prihodom na trg in svoje izkušnje iz visokotehnoloških podjetij in startupov rada deli tako na blogu Omneechannel kot tudi z mentoriranjem.

Letos je razvila posebna šesttedenska skupinska usposabljanja Tvoja profesionalna znamka in LinkedIn, ki so še posebej namenjena tistim, ki spreminjajo svojo karierno pot, delajo v kreativno-kulturnih industrijah ali pa so ali bodo ustanovitelji podjetja. Je ena izmed gostiteljev LinkedIn Local iniciative Domžale Kamnik, ki povezuje lokalno skupnost kreativcev in profesionalcev.

Jasna je na globalni ali lokalni trg lansirala več kot 20 povsem novih produktov v več kot 7 različnih industrijah tako v B2B kot v B2C. Odlično poznavanje tako produktnega vodenja kot celotnega marketinga in delo tako v korporacijah kot startupih, ji je omogočilo, da je izoblikovala ponovljiv pristop, kako se hitro in z najmanj truda lahko infiltriraš na katerikoli trg lokalno ali globalno. Prepričana je, da je grajenje osebne znamke lahko ena izmed zelo učinkovitih poti, da raziščemo nove priložnosti ali pa začnemo prodajati.

Zadnje pol leta s kolegoma intenzivno dela tudi na spletnem izobraževanju za t.i. “Channel Marketing” – to je ko ne gremo na trg direktno – preko spletne trgovine ali z lastnimi prodajalci – ampak preko prodajnega kanala kot je distributer ali dealerji.

Njena velika strast je jadranje. V prejšnjem desetletju je s hrvaško žensko ekipo BBcrew odjadrala številne regate po Jadranu in hkrati skrbela za sponzorstva. Danes pa skupaj odjadrajo le še dve: Komiško in Viško.

Manca Korelc
Trenerka za komuniciranje na družbenih medijih

Manca Korelc je podjetnica, ki pomaga posameznikom v B2B podjetjih uporabljati LinkedIn za marketing in prodajo. Kariero v digitalnem marketingu je začela pred 11 leti in ga spoznala z vseh strani oglaševalskega trikotnika. Napisala je več kot 150 člankov o digitalnem marketingu in družbenih omrežjih, med drugimi objavljeni v Marketing magazinu, Financah ter revijah Direktor, Lipov list in Gost.

V zadnjih 4 letih je izvedla več kot 140 predavanj in delavnic o digitalnem marketingu in družbenih omrežjih. Svoja znanja deli tudi na Londonski šoli za PR, Marketing Magazinu, Netfork Akademiji ter Inštitutu in akademiji za multimedije. Najbolj uživa v delu, ko na delavnicah vidi zadovoljne obraze ob njihovi prvi objavi in odzivih na LinkedInu.

Uživa v povezovanju in zanimivih poslovnih debatah, zato je aktivna članica Združenja Manager, Društva za marketing Slovenije in Društva turističnih novinarjev Slovenije. Je soorganiztatorka LinkedIn Local dogodkov v Sloveniji, ki so namenjeni spoznavanju LinkedIn kontaktov in mreženju.

Svoje ljubezni do jezer in kolesarjenja je združila v projekt Moja jezera, v katerem s kolesom raziskuje vsa slovenska jezera. Če obiščete spletno stran www.mojajezera.si, boste našli že 844 jezer. Za projekt je prejela tri nagrade za posebne dosežke vsebinskega marketinga in odličnost digitalnega projekta.

Hvaležna bom tvoje podpore, zato deli link s pijatelji, ki jih tema zanima in pusti recenzijo na iTunesu, da za podcast izvejo še ostali. Hvala 💝

Podcast Tandem je neprofiten in samostojen.

Dodaj svoj komentar

VSE O OSEBNEM ZNAMČENJU IN TOP TRIKI ZA UPORABO LINKEDINA

Tags: personal branding