Vam je znano, da prodajniki govorijo, da prodaja pada, ker ni bilo dovolj kvalitetnih leadov? Marketingaši pa na drugi strani zatrjujejo, da prodajniki ne delijo informacij s trga. Razlogov, da prodajni in marketing oddelek povežete je ogromno. Kako jih efektivno povezati, zvišati Return on Investment (ROI) in ostale ključne kazalce pa sem se pogovarjala z Rokom Kragljem in Maticem Užmahom.

POGOVARJALI SMO SE O …

Vajino delo

Kako bi vidva definirala marketing in prodajo?

Kako vzpostavimo marketing in prodajni oddelek?

Ali je problem v tem, da na marketing gledamo kot na “podporno” pozicijo, namesto “business driver-ja”?

Kje vidita največje izzive sodelovanja med oddelki?

(Kako) sledite trendom marketinga/prodaje? Je to pomembno?

Kako določiti pomembne KPI-je, če podjetje šele vstopa na trg in je prvo?

Kako poteka digitalizacija / vpeljevanje digitala v “zastarela” podjetja?

Kaj je temelj – prodaja ali marketing? 🙂

Ali delate kdaj eksperimente prodaje za prioritizacijo marketinških smeri?

Primeri dobre prakse/nasveti

POVEŽI SE Z NJIMA

Rok Kragelj,
Vodja prodaje, Madwise

Rok Kragelj je vodja prodaje pri agenciji Madwise. Izkušnje je nabiral v podjetjih Ceneje.si, Studio Moderna, Rocket Internet, in Telekomu. Obožuje vsakodnevne izzive in je navdušenec nad prodajo, vodenjem ekipe in marketingom. Znanje pridobiva z branjem knjig, blogov in poslušanjem podcastov. Prosti čas rad izkoristi za spoznavanje ljudi in diskusiranje idej ob skodelici kave.

LinkedinSpletna stran Madwise

Matic Užmah,
CEO, Supporthero

Matic Užmah je direktor in solastnik podjetja Support Hero. Support Hero je spletno orodje, ki podjetjem kot so Kissmetrics, Agorapulse, Mailerlite, AppSumo, Outbrain ter drugim pomaga pri supportu znotraj njihovih aplikacij s “smart knowledge base” in s tem zmanjšuje število emailov, ki jih dobijo od strank. Njihovo orodje uporablja več kot 1500 podjetij iz 65 držav.

Linkedin * Spletna stran SupportHero

Če vam je epizoda všeč, pustite svojo oceno na iTunes ali delite to s prijatelji na družabnih omrežjih. Potegate me lahko pod @poslusajtandem na Instagramu, Twitterju ali Facebooku. 

Tako bodo za dobro vsebino izvedeli še drugi.

Dodaj svoj komentar

KAKO POVEZATI MARKETING IN PRODAJO ZA TOP REZULTATE

Tags: KPI / marketing / online marketing / prodaja / roi