V tej epizodi smo se pogovarjali o tem kako lahko na Facebooku oglašujemo profitabilno. Facebook oglaševanje je več kot klik na gumb BOOST na postu. Govorili bomo o tem kakšne vsebine so primerne za oglaševanje, kako pripraviti oglase, o razlikah v oglaševanju storitev in produktov, tehničnem znanju in o vseh malih trikih, ki na koncu naredijo ogromno razliko v končnih številkah. Maja Vogrinc in Jure Knehtl sta delila ogromno nasvetov.

POGOVARJALE SMO SE O …

  • Začetki v oglaševanju
  • Osnove Facebook oglaševanja
  • Razlike oglaševanja med osebno znamko in podjetjem
  • Razlike med “push” in “pull” marketingom
  • Kako določimo budget za oglaševanje? CPO?
  • Sestavine dobrega Facebook oglasa
  • Spremembe Facebook algoritma
  • Kako vsebina pripomore pri oglaševanju?
  • Vključenost uporabnikov, Facebook skupine
  • Kako izbrati primeren kanal za oglaševanje? (Facebook, Twitter, Google Adwords, Instagram, …)
  • Kje se lahko naučimo več?

POVEŽI SE Z NJIMA

Maja Vogrinc, lastnica Maja’s Marketing Lab
Maja Vogrinc je strokovnjakinja Facebook oglaševanja in spletnega marketinga, ter ustanoviteljica spletnega portala – Maja’s Marketing Lab, kjer najdete koristne nasvete na temo spletnega in vsebinskega marketinga, ter oglaševanja. Pri spletnemu nastopu in oglaševanju je med drugim pomagala podjetjem Popolna Postava in Savini Atai, ki svoje storitve in produkte uspešno prodajajo izključno na spletu, Facebook pa je njihov glavni komunikacijski kanal. Ne manjka ji izkušenj z oglaševanjem na tujih trgih kot so ZDA, Anglija, Avstralija, Nemčija, Hrvaška. V zadnjih dve letih je kreirala tudi svoje spletne tečaje, ki se jih udeležilo že blizu 1000 podjetij in posameznikov.

* Facebook * Linkedin * Spletna stran (blog in nasveti)

Jure Knehtl, vodja digitalnega marketinga, HS PLUS d.o.o.
Jure je vodja digitalnega marketinga v podjetju HS PLUS, d.o.o., ki deluje na 8ih (kmalu 11ih) evropskih trgih. Pred tem je deloval kot direktor v digitalni agenciji AdStar in pomagal slovenskim ter tujim podjetjem prodajati po svetu s pomočjo socialnih omrežij. Kljub svojim 25-im letom je v svoji karieri deloval že na več kot na 110 različnih projektih, prodal produkte v več 120 držav, na socialnih omrežji porabil več kot 3.500.0000 € in prodal za več kot 15.000.0000 €.

* Linkedin

Podcast Tandem je neprofiten in samostojen. Je brez oglasov in ni povezan z nobenim podjetjem ali organizacijo. Vedno bo organski, pristen in najvišje možne kakovosti. Če ga želiš podpreti, deli link ali pusti recenzijo na iTunesu, Facebooku… Hvala 💝

Dodaj svoj komentar

KAKO NA FACEBOOKU OGLAŠEVATI PROFITABILNO?

Tags: ads / Facebook / marketing / oglaševanje