EP 014
KAKO NA FACEBOOKU OGLAŠEVATI PROFITABILNO?

V tej epizodi smo se pogovarjali o tem kako lahko na Facebooku oglašujemo profitabilno. Facebook oglaševanje je več kot klik na gumb BOOST na postu. Govorili bomo o tem kakšne vsebine so primerne za oglaševanje, kako pripraviti oglase, o razlikah v oglaševanju storitev in produktov, tehničnem znanju in o vseh malih trikih, ki na koncu naredijo ogromno razliko v končnih številkah. Maja Vogrinc in Jure Knehtl sta delila ogromno nasvetov.
POGOVARJALE SMO SE O …
- Začetki v oglaševanju
- Osnove Facebook oglaševanja
- Razlike oglaševanja med osebno znamko in podjetjem
- Razlike med “push” in “pull” marketingom
- Kako določimo budget za oglaševanje? CPO?
- Sestavine dobrega Facebook oglasa
- Spremembe Facebook algoritma
- Kako vsebina pripomore pri oglaševanju?
- Vključenost uporabnikov, Facebook skupine
- Kako izbrati primeren kanal za oglaševanje? (Facebook, Twitter, Google Adwords, Instagram, …)
- Kje se lahko naučimo več?

POVEŽI SE Z NJIMA
Maja Vogrinc, lastnica Maja’s Marketing Lab
Maja Vogrinc je strokovnjakinja Facebook oglaševanja in spletnega marketinga, ter ustanoviteljica spletnega portala – Maja’s Marketing Lab, kjer najdete koristne nasvete na temo spletnega in vsebinskega marketinga, ter oglaševanja. Pri spletnemu nastopu in oglaševanju je med drugim pomagala podjetjem Popolna Postava in Savini Atai, ki svoje storitve in produkte uspešno prodajajo izključno na spletu, Facebook pa je njihov glavni komunikacijski kanal. Ne manjka ji izkušenj z oglaševanjem na tujih trgih kot so ZDA, Anglija, Avstralija, Nemčija, Hrvaška. V zadnjih dve letih je kreirala tudi svoje spletne tečaje, ki se jih udeležilo že blizu 1000 podjetij in posameznikov.
* Facebook * Linkedin * Spletna stran (blog in nasveti)
Jure Knehtl, vodja digitalnega marketinga, HS PLUS d.o.o.
Jure je vodja digitalnega marketinga v podjetju HS PLUS, d.o.o., ki deluje na 8ih (kmalu 11ih) evropskih trgih. Pred tem je deloval kot direktor v digitalni agenciji AdStar in pomagal slovenskim ter tujim podjetjem prodajati po svetu s pomočjo socialnih omrežij. Kljub svojim 25-im letom je v svoji karieri deloval že na več kot na 110 različnih projektih, prodal produkte v več 120 držav, na socialnih omrežji porabil več kot 3.500.0000 € in prodal za več kot 15.000.0000 €.

Podcast Tandem je neprofiten in samostojen. Je brez oglasov in ni povezan z nobenim podjetjem ali organizacijo. Vedno bo organski, pristen in najvišje možne kakovosti. Če ga želiš podpreti, deli link ali pusti recenzijo na iTunesu, Facebooku… Hvala 💝
Dodaj svoj komentar
KAKO NA FACEBOOKU OGLAŠEVATI PROFITABILNO?
Poslušaj tudi

Marko Rant
Direktor, Borza terjatev

Vesna Drofenik
Solastnica, Unuaondo

mag. Mia Bone
Psihologinja in poslovna trenerka

Ivana Gradišnik
Direktorica, FamilyLab

Martina Merslavič
Coach and Adriatic Region Lead, Own The Room

Nina Dušić Hren
Direktorica, Dober stik

Manca Korelc
Trenerka za komuniciranje na družbenih medijih

Jasna Klemenc Puntar
Product and growth bridge builder

Ana Osredkar
Service Designer, Servis 8

Ana Kyra Bekš
Service Designer, Servis 8

Sebastjan Jeretič
Lastnik, NeuroVirtu

Jure Jakomin
Head of Growth, Soulvana

Marin Medak
Ustanovitelj in CEO, Della Spina

Primož Mahne
Design Research Lead, Gigodesign

Barbara Radojlovič
Lastnica in direktorica, Barbarella

Gorazd Potočnik
Slaščičarski virtuoz in lastnik, Sladkozvočje

Tomaž Rakar
Vodja projektov novih izdelkov, Danfoss Trata

Alen Stanišić
Agile coach, Certified Scrum Master, NLB d.d.

Anka Lipušček Miklavič
Direktorica, Mlekarna Planika

prof. dr. Janez Bešter
predstojnik Katedre za informacijske in komunikacijske tehnologije

mag. Jože Torkar
Direktor, Eltec Petrol

Nina Štajner
Ilustratorka in oblikovalka

Urška Juršič - UriKuri
Ustvarjalka

Erika Pogorelc
Solastnica, NewOrigin Development

Vlado Milošević
Direktor in ustanovitelj, Owliko

Rok Kragelj
Vodja prodaje, Madwise

Matic Užmah
Direktor in solastnik, SupportHero

Dr. Damjana Pondelek
Svetovalka vodstvom na področju odnosov in vodenja, Urednica, d.o.o.

Katja Krasko Štebljaj
Strokovnjakinja za odnose z javnostmi

Matija Jamnik
Odvetnik in direktor

dr. Nataša Pirc Musar
Odvetnica in direktorica

Dr. Dominika Švarc Pipan
Strokovnjakinja za mednarodno pravo

Maja Golob
Podjetnica, avtorica knjižne uspešnice Ne čakaj na vikend
017: KAKO NAM UMETNA INTELIGENCA POMAGA PRI POSLU IN ALI NAS ČAKA ROBOTSKA PRIHODNOST?

prof. dr. Marko Robnik Šikonja
Redni profesor

Boris Cergol
direktor, Ektimo

Tone Stanovnik
direktor, Špica International

Miha Lavtar
CEO, Optiweb

Anže Miklavec
CEO, Equa, Goat Story

Sara Mekinc
Kreativna direktorica, Pristop

Maja Švener
CEO, Superhero Ventu

David Urankar
TV voditelj, model

Rok Starič
CEO, Rok's Peanut Butter

Tina Bončina
dr. med, psihoterapevtka

Dr. Tina Košir
Predavateljica, jogistka

Piera Ravnikar
Kulturna menedžerka

Eva Matjaž
Družboslovna raziskovalka

Urban Štebljaj
Fotograf

Primož Lukežič
Fotograf, predavatelj

Domen Barovič
Solastnik, Chipolo

Luka Mali
Soustanovitelj in vodja, MakerLab

MITJA UČAKAR
Direktor inovacij in poslovne analize, NLB d.d.

JAKA ANDROJNA
Poslovni analitik, Sparkasse d.d.