EP 027
KAKO LAHKO NEVROMARKETINŠKE METODE UPORABIMO V SVOJIH STRATEGIJAH

Nevromarketinške raziskovalne metode naj bi s pomočjo vpogleda v potrošnikovo miselnost omogočale boljše marketinške strategije. Nevromarketing združuje vede nevrologije, psihologije in ekonomije. Metode lahko s pridom uporabimo za testiranje oglasov, zato sem želela preveriti ali so v resnici bolj učinkovite od klasičnih marketinških in ali imamo v Sloveniji sploh dostop do drage tehnologije? Zanimalo me je tudi kako pridobljene podatke analiziramo in jih efektivno vključimo v načrtovanje svojih kampanj.
POGOVARJALI SMO SE O …
- Kaj je nevromarketing? Zakaj se vama zdi bolj učinkovit od tradicionalnih marketinških pristopov?
-
Kaj je nevroretorika?
-
Kako merimo možgansko aktivnost? Kakšno tehnologijo uporabljamo?
- Ko imamo enkrat znane rezultate – kako iz tega nastane marketinška strategija?
- Ključna naloga nevromarketinga je razumevanje čustev … imata kakšen zanimiv primer, kako se je oglaševalska kampanja po dobljenih rezultatih popolnoma spremenila in potem tudi bolj uspešno kaj prodala?
- Ali smo v konkurenčni prednosti, če znamo uporabljati nevromarketing?
- Ali so nevromarketinške raziskave danes že širše dostopne?
- Ali je nevromarketing primeren za vsako panogo? Na katerih področjih je najbolj uporabljena?
-
Ali so te raziskave etične?
-
Kako bo na naše vedenjske navade vplival AI?
-
Kakšna je prihodnost nevromarketinga?

POVEŽI SE Z NJIMA
Sebastjan Jeretič
Lastnik, NeuroVirtu d.o.o.
Sebastjan Jeretič je izkušen predavatelj in svetovalec na področju marketinga, volilnih kampanj in odnosov z javnostmi. Njegov fokus je grajenje komunikacijskih strategij pri vzpostavljanju osebnega znamčenja. Uporablja metode nevromarketinga in nevroretorike za analizo, strategijo in treninge. Z metodami nevromarketinga je eksperimentiral že v 90 letih. Danes z bogatimi izkušnjami točno ve kaj je potrebno narediti, da ljudem informacije pridejo do možganov.
Jure Jakomin
Head of Growth, Soulvana (Mindvalley)
Jure Jakomin je trenutno Head of growth v mednarodnem podjetju Soulvana, kjer ustvarjajo platformo za skupinsko vodene meditacije. Soulvana je del uspešnega podjetja Mindvalley, ki ima misijo dvigniti raven človeške zavesti. Trenutno imajo že skoraj 3M aktivnih uporabnikov. Jure je končal študij psihologije in nevroznanosti, saj ga že od mladih nog fascinirajo ljudje in medsebojni odnosi. Pridobljeno znanje dnevno uporablja v marketinških strategijah. Zase pravi, da je šele na začetku karierne poti, a ima kljub temu za sabo že nekaj uspešnih projektov. Tudi nekaj neuspehov. A skupek vsega ga je pripeljal do trenutne službe, ki združuje njegovo strast do psihologije, osebne rasti in spiritualnosti z njegovimi growth-hacking veščinami. V prostem času prebira knjige, posluša podcaste, preživlja čas pod vodo ali odplava v svoj svet.

Hvaležna bom tvoje podpore, zato deli link s pijatelji, ki jih tema zanima in pusti recenzijo na iTunesu, da za podcast izvejo še ostali. Hvala ?
Podcast Tandem je neprofiten in samostojen.
Dodaj svoj komentar
KAKO LAHKO NEVROMARKETINŠKE METODE UPORABIMO V SVOJIH STRATEGIJAH
Poslušaj tudi

Maja Vodan
Lastnica, aromika.si

Tanja Skaza
Direktorica, Inštitut Skaza

Marko Rant
Direktor, Borza terjatev

Vesna Drofenik
Solastnica, Unuaondo

mag. Mia Bone
Psihologinja in poslovna trenerka

Ivana Gradišnik
Direktorica, FamilyLab

Martina Merslavič
Coach and Adriatic Region Lead, Own The Room

Nina Dušić Hren
Direktorica, Dober stik

Manca Korelc
Trenerka za komuniciranje na družbenih medijih

Jasna Klemenc Puntar
Product and growth bridge builder

Ana Osredkar
Service Designer, Servis 8

Ana Kyra Bekš
Service Designer, Servis 8

Marin Medak
Ustanovitelj in CEO, Della Spina

Primož Mahne
Design Research Lead, Gigodesign

Barbara Radojlovič
Lastnica in direktorica, Barbarella

Gorazd Potočnik
Slaščičarski virtuoz in lastnik, Sladkozvočje

Tomaž Rakar
Vodja projektov novih izdelkov, Danfoss Trata

Alen Stanišić
Agile coach, Certified Scrum Master, NLB d.d.

Anka Lipušček Miklavič
Direktorica, Mlekarna Planika

prof. dr. Janez Bešter
predstojnik Katedre za informacijske in komunikacijske tehnologije

mag. Jože Torkar
Direktor, Eltec Petrol

Nina Štajner
Ilustratorka in oblikovalka

Urška Juršič - UriKuri
Ustvarjalka

Erika Pogorelc
Solastnica, NewOrigin Development

Vlado Milošević
Direktor in ustanovitelj, Owliko

Rok Kragelj
Vodja prodaje, Madwise

Matic Užmah
Direktor in solastnik, SupportHero

Dr. Damjana Pondelek
Svetovalka vodstvom na področju odnosov in vodenja, Urednica, d.o.o.

Katja Krasko Štebljaj
Strokovnjakinja za odnose z javnostmi

Maja Vogrinc
Lastnica, Maja's Marketing Lab

Jure Knehtl
Vodja digitalnega marketinga, HS PLUS d.o.o.

Matija Jamnik
Odvetnik in direktor

dr. Nataša Pirc Musar
Odvetnica in direktorica

Dr. Dominika Švarc Pipan
Strokovnjakinja za mednarodno pravo

Maja Golob
Podjetnica, avtorica knjižne uspešnice Ne čakaj na vikend
017: KAKO NAM UMETNA INTELIGENCA POMAGA PRI POSLU IN ALI NAS ČAKA ROBOTSKA PRIHODNOST?

prof. dr. Marko Robnik Šikonja
Redni profesor

Boris Cergol
direktor, Ektimo

Tone Stanovnik
direktor, Špica International

Miha Lavtar
CEO, Optiweb

Anže Miklavec
CEO, Equa, Goat Story

Sara Mekinc
Kreativna direktorica, Pristop

Maja Švener
CEO, Superhero Ventu

David Urankar
TV voditelj, model

Rok Starič
CEO, Rok's Peanut Butter

Tina Bončina
dr. med, psihoterapevtka

Dr. Tina Košir
Predavateljica, jogistka

Piera Ravnikar
Kulturna menedžerka

Eva Matjaž
Družboslovna raziskovalka

Urban Štebljaj
Fotograf

Primož Lukežič
Fotograf, predavatelj