Nevromarketinške raziskovalne metode naj bi s pomočjo vpogleda v potrošnikovo miselnost omogočale boljše marketinške strategije. Nevromarketing združuje vede nevrologije, psihologije in ekonomije. Metode lahko s pridom uporabimo za testiranje oglasov, zato sem želela preveriti ali so v resnici bolj učinkovite od klasičnih marketinških in ali imamo v Sloveniji sploh dostop do drage tehnologije? Zanimalo me je tudi kako pridobljene podatke analiziramo in jih efektivno vključimo v načrtovanje svojih kampanj.

POGOVARJALI SMO SE O …

  • Kaj je nevromarketing? Zakaj se vama zdi bolj učinkovit od tradicionalnih marketinških pristopov?
  • Kaj je nevroretorika?
  • Kako merimo možgansko aktivnost? Kakšno tehnologijo uporabljamo?
  • Ko imamo enkrat znane rezultate – kako iz tega nastane marketinška strategija? 
  • Ključna naloga nevromarketinga je razumevanje čustev … imata kakšen zanimiv primer, kako se je oglaševalska kampanja po dobljenih rezultatih popolnoma spremenila in potem tudi bolj uspešno kaj prodala?
  • Ali smo v konkurenčni prednosti, če znamo uporabljati nevromarketing?
  • Ali so nevromarketinške raziskave danes že širše dostopne?
  • Ali je nevromarketing primeren za vsako panogo? Na katerih področjih je najbolj uporabljena?
  • Ali so te raziskave etične? 
  • Kako bo na naše vedenjske navade vplival AI?
  • Kakšna je prihodnost nevromarketinga?

POVEŽI SE Z NJIMA

Sebastjan Jeretič
Lastnik, NeuroVirtu d.o.o.

Sebastjan Jeretič je izkušen predavatelj in svetovalec na področju marketinga, volilnih kampanj in odnosov z javnostmi. Njegov fokus je grajenje komunikacijskih strategij pri vzpostavljanju osebnega znamčenja. Uporablja metode nevromarketinga in nevroretorike za analizo, strategijo in treninge. Z metodami nevromarketinga je eksperimentiral že v 90 letih. Danes z bogatimi izkušnjami točno ve kaj je potrebno narediti, da ljudem informacije pridejo do možganov.

Jure Jakomin
Head of Growth, Soulvana (Mindvalley)

Jure Jakomin je trenutno Head of growth v mednarodnem podjetju Soulvana, kjer ustvarjajo platformo za skupinsko vodene meditacije. Soulvana je del uspešnega podjetja Mindvalley, ki ima misijo dvigniti raven človeške zavesti. Trenutno imajo že skoraj 3M aktivnih uporabnikov. Jure je končal študij psihologije in nevroznanosti, saj ga že od mladih nog fascinirajo ljudje in medsebojni odnosi. Pridobljeno znanje dnevno uporablja v marketinških strategijah. Zase pravi, da je šele na začetku karierne poti, a ima kljub temu za sabo že nekaj uspešnih projektov. Tudi nekaj neuspehov. A skupek vsega ga je pripeljal do trenutne službe, ki združuje njegovo strast do psihologije, osebne rasti in spiritualnosti z njegovimi growth-hacking veščinami. V prostem času prebira knjige, posluša podcaste, preživlja čas pod vodo ali odplava v svoj svet.

Hvaležna bom tvoje podpore, zato deli link s pijatelji, ki jih tema zanima in pusti recenzijo na iTunesu, da za podcast izvejo še ostali. Hvala 💝

Podcast Tandem je neprofiten in samostojen.

Dodaj svoj komentar

KAKO LAHKO NEVROMARKETINŠKE METODE UPORABIMO V SVOJIH STRATEGIJAH

Tags: marketing / nevromarketing