Spletne trgovine so danes v porastu, a je v nasičenem trgu že težko najti tiste, ki rešujejo problem in nam optimizirajo življenje. Kako se lotiti raziskovanja trga, testiranje produkta in vzpostavljanja spletne trgovine, da boste uspešno gradili posel sem preverila pri Primožu in Marinu. Skupaj z ekipo so vzpostavili spletno trgovino Della spina za nakup dioptrijskih in sončnih očal, ki je na našem trgu dobrodošla novost.

POGOVARJALI SMO SE O …

  • Prvi korak pri ustvarjanju podjetja
  • Validacija idej / Product market fit
  • Kaj je MVP/MVS?
  • Analiza rezultatov testiranja
  • Stične točke nakupa
  • Zgodba Della Spina in načrti za prihodnost
  • Nasveti

POVEŽI SE Z NJIMA

Primož Mahne, Design Research Lead, Gigodesign

Primož Mahne je trenutno vodja raziskovanja v Gigodesignu. Organizacijam pomaga pri načrtovanju boljših storitev s fokusom na uporabnikih. Sodeluje z lokalnimi naročniki, ki nastopajo na globalnem trgu. Pred tem je izkušnje nabiral v agenacijah Studio Marketing, Imelda Ogilvy in Saatchi & Saatchi. Bil je tudi organizator Global Service Jam v Ljubljani in partner KCDM Centra za Design Management.

Marin Medak, ustanovitelj in CEO, Della Spina

Marin Medak je soustanovitelj Della Spine, ki spreminja način nakupa dioptrijskih očal. S skrajšanjem dobavne verige, lastnim laboratorijem za brušenje leč in direktnim stikom s kupci, Della Spina ponuja veliko prijaznejšo uporabniško izkušnjo nakupa očal za polovično ceno od običajnih optik. Pred Della Spino so bili Marinovi podvigi drugačne narave. Med drugim je preveslal Atlantski ocean, Sredozemlje ter še nekaj drugih morij.

Hvaležna bom tvoje podpore, zato deli link s pijatelji, ki jih tema zanima in pusti recenzijo na iTunesu, da za podcast izvejo še ostali. Hvala 💝

Podcast Tandem je neprofiten in samostojen.

Dodaj svoj komentar

KAKO Z RAZISKAVO DO USPEŠNEGA PODJETJA

Tags: della spina / marin medak / marketing / primož mahne / product market fit / research