POGOVARJALI SVA SE O …

  • Kaj zate pomeni kreativnost, biti kreativen? Je potreben talent, žilica za umetnost, …?
  • Kaj moraš vedeti preden začneš načrtovati marketinško strategijo oz. pisati vsebino za oglasno kampanjo?
  • Ali obstajajo določeni procesi za pisanje vsebin? Kako dobiš vpogled v naročnikovo delo? V kakšni meri pri tem naročnik sodeluje?
  • Ali je tvoja naloga definirati medije za oglasno vsebino?
  • Kdaj rečemo, da je bila vsebina uspešno napisana? Katere kazalce uspešnosti oz KPI-je poznamo?
  • Ali pisanje sčasoma tudi postane rutinsko oziroma je veliko lažje spraviti iz sebe besede?
  • Kje dobiš najboljše ideje oz. kako poteka pri tebi proces brainstorminga?

POVEŽI SE S SARO

Sara Mekinc, Interaktivna kreativna direktorica, Pristop

Sara Mekinc je interaktivna kreativna direktorica v agencija Pristop. Med študijem tržnega komuniciranja je ljubezen do besed priložnostno preizkušala kot novinarka in striparka, po študiju pa redno kot tekstopiska v agencijah Imago in Luna TBWA ter nekaj let kasneje kot kreativna direktorica v Formitas BBDO.

Leta 2017 se je pridružila Pristopovi ekipi, kjer poleg digitalnih konceptov snuje integrirane komunikacijske kampanje za domače in regijske naročnike, med največjimi denimo Telekom Slovenije in Nova KBM.

V desetih letih agencijskega dela je nabrala 27 let izkušenj in soustvarila številne nagrajene projekte. A več kot ideje, ki polnijo stene s priznanji, ji pomenijo ideje, ki v razmišljanju drugih pustijo pečat.

* Linkedin * Facebook

Podcast Tandem je neprofiten in samostojen. Je brez oglasov in ni povezan z nobenim podjetjem ali organizacijo. Vedno bo organski, pristen in najvišje možne kakovosti. Če ga želiš podpreti, deli link ali pusti recenzijo na iTunesu, Facebooku… Hvala 💝

Dodaj svoj komentar

SARA MEKINC

Tags: copywriting / kreativni direktor / oglaševanje