POGOVARJALI SVA SE O …

  • Kaj so ličila.si in trgovine Pinkpanda
  • Največji izzivi
  • Nagrada Mladi podjetnik leta 2012
  • Učenje spletne prodaje/marketinga
  • Kaj je tvoja naloga v podjetju?
  • Kako lansirati trgovino na tujem trgu?
  • Kako narediti analizo tujega trga?
  • Prilagajanje marketinga tujim trgom
  • Remote ekipa, usklajevanje, delo
  • Cilji za prihodnost
  • Nasvet

POVEŽI SE Z NJO

Maja Švener

Maja Švener je soustanoviteljica podjetja Konverzija d.o.o. Leta 2010 se je prvič podala v podjetniške vode s spletno trgovino Ličila.si in dve leti kasneje postala Mlada podjetnica leta 2012. Leta 2013 so pričeli s širitvijo v tujino pod blagovno znamko PINK PANDA. Trenutno so prisotni na desetih evropskih trgih, kjer ponujajo več kot 100 blagovnih znamk.

V lanskem letu so prvič ponudili svoje izdelke tudi v DM in Tuš drogerijah. V letošnjem letu planirajo odprtje prvih lastnih PINK PANDA trgovin v Sloveniji in na Hrvaškem.

Od leta 2016 je podjetje del skupine Studio Moderna. Kljub visoki rasti in širjenju ekipe je njen cilj ohraniti domačnost med zaposlenimi ter ponuditi najboljši support strankam in ponudbo v skladu s svetovnimi trendi.

 * Linkedin * Ličila.si * Pink Panda

Spletna trgovina za ličila in kozmetiko

Bogata izbira ličil in kozmetike na ličila.si

Ličila.si v TUŠ drogerijah

Podcast Tandem je neprofiten in samostojen. Je brez oglasov in ni povezan z nobenim podjetjem ali organizacijo. Vedno bo organski, pristen in najvišje možne kakovosti. Če ga želiš podpreti, deli link ali pusti recenzijo na iTunesu, Facebooku… Hvala 💝

Dodaj svoj komentar

MAJA ŠVENER

Tags: licila / maja svener / marketing / pinkpanda