EP 012
KAKO POSTATI MOJSTER FOTOGRAFIJE

Fotografija je pogosto vrednotena kot drugorazredna zvrst, kot nekaj kar zna praktično vsak.
Kako definiramo fotografijo? Kako se naučimo opazovati? Je fotografija umetnost ali zadovoljuje potrebe reklam, podjetij? Kdo vzpostavlja trende? Dobra fotografija je še kako potrebna vizualna investicija pri gradnji ugleda in prepoznavnosti podjetja. O različnih fotografskih temah sem se pogovarjala z Urbanom in Primožem.
POGOVARJALI SMO SE O …
- Vajina zgodba
- Kako se naučiš opazovati?
- Kakšno opremo potrebuje fotograf?
- Kaj pomeni termin “korporativna fotografija”?
- Razlike med korporativno in reklamno fotografijo
- Trendi v fotografijah
- Stock fotke
- Sodelovanje z naročniki/agencijami
- Tehnične zahteve fotografije
- Nasveti

POVEŽI SE Z NJIMA
Urban Štebljaj ima skoraj 20 let izkušenj na področju fotografije. Deloval je kot fotograf večih uredništev, bil je urednik fotografije, sedaj deluje kot samostojni fotograf specializiran za področje korporativne in športne fotografije. Dela z velikimi tujimi in domačimi podjetji. Ko ne drži v roki fotoaparata, vzgaja dva sinova in pomaga ženi pri obešanju perila. Ko tudi tega ne dela, bere knjige ali gorsko kolesari.
* Spletna stran * Facebook * Instagram
Primož Lukežič se je s fotografijo začel profesionalno ukvarjati okoli leta 2008. Pristop, ki ga ima do fotografije ga je pripeljal do sodelovanja z refenčnimi klienti tako iz sveta umetnosti kot komercialnih naročnikov. O modni fotografiji predava na Visoki šole za storitve, prav tako pa vodi vaje v sklopu predmeta Kompozicija za študente prvih letnikov. Pri fotografiji mu je najbližja zvrst inscenirane cinematske fotografije, kjer neprestano išče napetost med subjektom in objekti v prostoru ter s tem ustvarja željeno naracijo. Njegove fotografije so bile objavljene v različnih slovenskih in tujih medijih, za sabo pa ima tudi že nekaj samostojnih ter skupinskih razstav.
* Spletna stran * Facebook * Linkedin *Instagram

Podcast Tandem je neprofiten in samostojen. Je brez oglasov in ni povezan z nobenim podjetjem ali organizacijo. Vedno bo organski, pristen in najvišje možne kakovosti. Če ga želiš podpreti, deli link ali pusti recenzijo na iTunesu, Facebooku… Hvala ?
Dodaj svoj komentar
KAKO POSTATI MOJSTER FOTOGRAFIJE
Poslušaj tudi

Maja Vodan
Lastnica, aromika.si

Tanja Skaza
Direktorica, Inštitut Skaza

Marko Rant
Direktor, Borza terjatev

Vesna Drofenik
Solastnica, Unuaondo

mag. Mia Bone
Psihologinja in poslovna trenerka

Ivana Gradišnik
Direktorica, FamilyLab

Martina Merslavič
Coach and Adriatic Region Lead, Own The Room

Nina Dušić Hren
Direktorica, Dober stik

Manca Korelc
Trenerka za komuniciranje na družbenih medijih

Jasna Klemenc Puntar
Product and growth bridge builder

Ana Osredkar
Service Designer, Servis 8

Ana Kyra Bekš
Service Designer, Servis 8

Sebastjan Jeretič
Lastnik, NeuroVirtu

Jure Jakomin
Head of Growth, Soulvana

Marin Medak
Ustanovitelj in CEO, Della Spina

Primož Mahne
Design Research Lead, Gigodesign

Barbara Radojlovič
Lastnica in direktorica, Barbarella

Gorazd Potočnik
Slaščičarski virtuoz in lastnik, Sladkozvočje

Tomaž Rakar
Vodja projektov novih izdelkov, Danfoss Trata

Alen Stanišić
Agile coach, Certified Scrum Master, NLB d.d.

Anka Lipušček Miklavič
Direktorica, Mlekarna Planika

prof. dr. Janez Bešter
predstojnik Katedre za informacijske in komunikacijske tehnologije

mag. Jože Torkar
Direktor, Eltec Petrol

Nina Štajner
Ilustratorka in oblikovalka

Urška Juršič - UriKuri
Ustvarjalka

Erika Pogorelc
Solastnica, NewOrigin Development

Vlado Milošević
Direktor in ustanovitelj, Owliko

Rok Kragelj
Vodja prodaje, Madwise

Matic Užmah
Direktor in solastnik, SupportHero

Dr. Damjana Pondelek
Svetovalka vodstvom na področju odnosov in vodenja, Urednica, d.o.o.

Katja Krasko Štebljaj
Strokovnjakinja za odnose z javnostmi

Maja Vogrinc
Lastnica, Maja's Marketing Lab

Jure Knehtl
Vodja digitalnega marketinga, HS PLUS d.o.o.

Matija Jamnik
Odvetnik in direktor

dr. Nataša Pirc Musar
Odvetnica in direktorica

Dr. Dominika Švarc Pipan
Strokovnjakinja za mednarodno pravo

Maja Golob
Podjetnica, avtorica knjižne uspešnice Ne čakaj na vikend
017: KAKO NAM UMETNA INTELIGENCA POMAGA PRI POSLU IN ALI NAS ČAKA ROBOTSKA PRIHODNOST?

prof. dr. Marko Robnik Šikonja
Redni profesor

Boris Cergol
direktor, Ektimo

Tone Stanovnik
direktor, Špica International

Miha Lavtar
CEO, Optiweb

Anže Miklavec
CEO, Equa, Goat Story

Sara Mekinc
Kreativna direktorica, Pristop

Maja Švener
CEO, Superhero Ventu

David Urankar
TV voditelj, model

Rok Starič
CEO, Rok's Peanut Butter

Tina Bončina
dr. med, psihoterapevtka

Dr. Tina Košir
Predavateljica, jogistka

Piera Ravnikar
Kulturna menedžerka

Eva Matjaž
Družboslovna raziskovalka