Začetno epizodo sem namenila meni zelo ljubi temi. Podatkom. Big data. Small data. Kopamo se v podatkih. Le malo ljudi pa se ukvarja z interpretacijo in pravilno implementacijo. Prevečkrat preskakujemo korake, s prodajo pa želimo doseči oblake. V današnji epizodi boste izvedeli kako podjetje postane data-driven, kako se lotimo raziskovanja trga, katere podatke lahko uporabimo za lead generation, ali res sami vemo največ o svojih uporabnikih. 

POGOVARJALI SMO SE O …

Kaj vama pomenijo podatki?
Se kdaj zanašata na intuicijo?

Kako podjetje postane data-driven?
Kaj je predpogoj? Kakšne podatke že morajo imeti? Je to smiselno tudi za manjša podjetja?

Kako se lotiti raziskovanja trga, preden se lotimo oblikovanja strategije?
Kako vemo kdaj smo področje raziskali dovolj?

Katere podatke koristno uporabiti za lead generation? 
Bi moralo vsako podjetje imeti ustvarjene persone? 

Kaj se zgodi, ko vodilni mislijo, da ne potrebujemo user researcha, ker sami največ vemo o svojih uporabnikih oz. da to ni pomembno? Kako jih prepričati, da to ni res?
Ali je coffee-shop testiranje primerno?

Kako strukturirati podatke in jih predstaviti svoji ekipi oziroma naročniku?

Katere orodja za spremljanje uporabnikov priporočata za uporabo na spletu?

Kako dokumentirate svoje projekte, proces dela v ekipi? 

Kdo ali kaj je vama spremenilo karierno pot ali pa vaju popeljalo na višji level?

 

POVEŽI SE Z NJIMA

Primož Cigler je direktor podjetja ProteusThemes, kjer ustvarjajo WordPress teme. Najprej je s polno močjo programiral, sedaj pa svoje možgane posveča vodenju in marketingu. Po domače geek, navdušenec nad spletnimi tehnologijami in vedno pripravljen deliti znanje. V prostem času lovi veter z windsurfom ali boarda po belih strminah.
Twitter * Linkedin * Blog

Teo Radetić je magistriral iz Eksperimentalne Psihologije na Oxfordu. Po zaključku šolanja je 7 let delal v šolstvu, neprotiftnih organizacijah in privatnem sektorju, kjer je povezoval podatke s PR-om in marketingom. Trenutno je vodja marketinga pri podjetju.Infincube, kjer se ukvarjajo z inovativnimi produkti. Podatke torej koristno uporablja, da bi vsem nam optimiziral življenje z boljšimi produkti.
TwitterLinkedin

Če se ti zdi vsebina koristna povej še drugim. Hvala. 🙂 

Dodaj svoj komentar


INTERPRETACIJA PODATKOV ZA USPEŠNO MARKETINŠKO STRATEGIJO