Zakaj rast ni nikoli zaključena zgodba? Kako in zakaj sta povezani uporabniška izkušnja in Growth hacking. Kako načrtujemo eksperimente in jih prioritiziramo? Kako testiramo in katera orodja so najbolj uporabna? Tudi o tem, da moramo začeti s problemom in ne wirefrejmi.O zgodbah iz sveta rastočih številk in pravilno postavljenih gumbov se vam v Tandemu javljam z Mašo Crnkovič in Majo Voje.

POGOVARJALE SMO SE O …

Kaj vama pomeni dobra uporabniška izkušnja?

Kaj je Growth Hacking? Kaj je uporabniška izkušnja?

Kaj pomeni AARRR? ( Acquisiton, Activation, Retention, Revenue, Referral ) Pridobivanje, Aktivacija, Zadržanje, Priporočilo, Prihodek?

Kaj pomeni Product Market Fit?

Kako lahko testiramo, če nimamo budgeta in svojega studia?

Kaj testiramo? Kako testiramo?

LTV (Lifetime Value) in uporaba

Kako prioritiziramo eksperimente? Kaj je minimalen nabor metrik?

Kako pripraviti uporabniku prijazen landing page?

Kakšna orodja potrebujemo?

Katere uspešne “Growth hacke” poznamo?

UPORABNE POVEZAVE

 

POVEŽI SE Z NJIMA

Maša Crnkovič je trenutno vodja analitke in načrtovanja nakupne izkušnje v agenciji Futura DDB. Naročnikom pomaga vzpostaviti tesnejši dialog s strankami in razkriva priložnosti skrite v njihovih podatkih. Na podlagi uvidov iz podatkov oblikuje digitalne strategije, optimizira uporabniško izkušnjo in načrtuje nakupno pot preko vseh stičnih točk. 
Twitter * Linkedin

Maja Voje pod okriljem agencije MAD Kings več kot 20-im korporacijam in tehnološkim gazelam pomaga pri uvajanju growth procesa. Je prva Slovenka, ki je pridobila growth hacking certifikat (Growth Tribe, Amsterdam).  V Bruslju predava na akademiji Growth Hacking Workshop. Z ekipo Eazl iz ZDA pripravlja Growth Hacking tečaj na Udemy spletni učilnici. Je aktivna članica Growthhackers.com, ena izmed najvidnejših aktivnih growth ekspertov na Twitterju in soustanoviteljica skupine Growth hacking Slovenia v sklopu katere so se razvili meetupi.
Twitter * Linkedin * Spletna stran

Vesela bom tvojega komentarja ali recenzije na iTunesu, saj bodo za dobro vsebino izvedeli še ostali. Hvala že vnaprej. 🙂

Dodaj svoj komentar

KAKO POVEZATI GROWTH HACKING IN UPORABNIŠKO IZKUŠNJO

Tags: analitika / growth hacking / uporabniška izkušnja / ux