V današnji epizodi Tandema se bomo pogovarjali o vsebinskem marketingu, o tem zakaj dobre vsebine prodajo več, kaj moramo vedeti preden začnemo pisati, kako vsebine personaliziramo in kakšna orodja za to potrebujemo? Zanimalo me je tudi kako nastavimo kazalce uspešnosti in če dober glas še lažje seže do ljudi preko interneta? O grajenju besed sem se pogovarjala z Julijo in Iztokom.

POGOVARJALI SMO SE O …

Kaj je vsebinski marketing?

Kaj moramo vedeti preden začnemo načrtovati marketinško strategijo oziroma pisati vsebino?

Kako dodamo glas znamki?

Kako dobimo kakovosten pogled v delovanje specializirane panoge?

Kako definiramo medije oziroma stične točke na katerih bomo objavili vsebino?

Ali lahko serviramo personalizirano vsebino?

Kdaj rečemo, da je bila vsebina uspešno napisana?

Kakšen tip vsebine je primeren na različnih družbenih omrežjih?

Se v Sloveniji zavedamo pomena vsebinskega marketinga?

Kakšna orodja uporabljata?

POVEŽI SE Z NJIMA

Julija Somrak je strateginja vsebinskega marketinga na agenciji Renderspace, po izobrazbi pa umetnostna zgodovinarka in sociologinja kulture. Pred prihodom na Renderspace je skrbela za digitalne vsebinske koncepte v agenciji Innovatif. Njen analitični pristop k izzivom in kreativni duh prispevata k strateškemu razvoju ključnih naročnikov in prepoznavni, unikatni vsebini. Julija je spretna v besedah in grajenju vizije znamk. V prostem času zagovarja pravice živali, veliko bere ob skodelici dobrega čaja in gleda dobre filme ob velikih skodelicah kave.
Linkedin

Iztok Franko je svojo poklicno pot začel v IT-ju, kjer je med drugim opravljal vlogo IT Managerja v ameriški multinacionalki, Colgate-Palmolive in IT direktorja v podjetju Adria Airways. Po prvem stiku z digitalnim marketingom in spletno prodajo, je v podjetju Adria Airways prevzel vlogo direktorja marketinga. Danes je ustanovitelj Diggintravel.com, portala za marketing v letalski in potovalni industriji. Obenem dela kot strateški digitalni partner in svetovalec za spletno prodajo v potovalni in letalski industriji. Redno piše in predava o spletni prodaji in marketingu.
Twitter * Linkedin * Blog

Če se ti zdi vsebina koristna povej še drugim. Hvala. 🙂

Dodaj svoj komentar


JE VSEBINSKI MARKETING KLJUČ DO USPEHA?